tisdag 10 mars 2009

tisdag

skolan idag gick segt.. men lyckades få lite gjort iallafall. Men iaf, efter skolan drog jag till anatolia där tobbe roboz jimmy och jocke var. Tobbe hade lagt i 40spänn i spelmaskinen och vann 500 :b inte illa.. Sen for jag och babe hem till mig :) Vi har gjort allt möjligt, spelat gh,sett på den rätte för rosing och andra avenyn :) Sen har vi bara myst på!

Imorgon hade jag helt glömt bort att tobbes mamma fyller år. Så jag har fått ett uppdrag av tobias att fara på stan och leta en present till henne vilket kommer bli svårt för jag vet inte riktigt vad hon gillar. Men något kommer jag nog på! :) Så det blir att vara där imorgon och sociala.

Nu ska jag slå på ett oth avsnitt och sedan ska jag sova.
behöver sömn med tanke på hur seg jag var i skolan idag.
Men imorgon blir det att ta tag i allting. Jag måste!!!

hörs imorgon då.
puss och kram

tobias, det finns ingen bättre. är så otroligt glad att du finns här för mig! och om en månad firar vi tre år. Jag älskar dig;) så mycket.. <3

Inga kommentarer: