lördag 7 mars 2009

lördag

vilken kväll det var igår. Jag hade riktigt roligt!

började med att förfesta hemma hos tobbe, sjöng singstar, spelade kort och drinking ludo! Sen vid halv nio kom burken och hämtade mig tobbe roboz och jocke! Han skjutsade dom in till stan, och sen for jag och burken till becka! Där var det massa trevliga människor :) Sjöng bla lips! Det var mycket roligare än singstar! haha.. sjöng som en tok! haha. sen fick jag skjuts till tobbe av beckas mamma klockan två! Han stod utanför sitt hus och väntade på mig. Och ingen jacka hade han för dom hade tydligen inte fått hämta dom från anatolia?! haha, Och sen när vi skulle gå in så hade nycklarna farit bort från nyckelknippan! Väääldigt smart. Så vi fick knacka på mattes fönster så kom han och öppnade åt oss! Vi somnade typ dirr.

nåja. Nu är jag hemma hos tobbe och han har farit till stan för att hämta sin jacka på anatolia och köpa cigg! Sen när han kommer tillbaka ska vi fara hem till mig! Ska göra nå godmat eller nå, Också ska jag ta en dusch! Sen klockan fyra är det hockey! ska bli kul att se. Hoppas luleå vinner vilket jag tror att dom kommer att göra! :) Och sen vid nio någon gång ska vi mest troligt sitta barnvakt åt jennifer! så, det blir en lugn kväll!

skriver sen.
puss

Inga kommentarer: