måndag 30 mars 2009

hallåhallå.

idag har jag gjort lite allt möjligt. Ellerja, för det mesta har vi bara åkt bil =b jimmy kom till tbbe vid halv fyra.. då drog vi ut. Snurra lite i stan och sedan for vi till driven och köpte maxmat. Gott var det kan jag lova. Efter det snurra vi ännu mer, for till biltema och sånt :b sen lite senare vid sju kanske for vi och hämtade ida :) Och sen vid åtta skjutsade vi hem henne igen och vi for hem till tobbe.. då skulle bäckman komma och hämta jaspo.. men vi följde med för tobbe skulle köpa en bas till bilen. så då gjorde vi det.. sen när vi kom hem till tobbe låg vi bara i sängen och tog det lungt, såg på spårlöst och sånt. Sen for jag hem vid halv 11. Så nu sitter jag här, jag har fått i uppdrag av tobbe att bränna nå skivor. Så jag håller på nu. Ska sova direkt jag är klar :) Är så jävla trött.. kanske återkommer en snabbis sen. puss

Inga kommentarer: