måndag 16 mars 2009

SEXTONDE MARS

hej :) Idag är jag på jättebra humör. Fick sova till klockan halv nio, skoldagen gick skitfort också är det ju så härligt väder ute :) men tyvärr har jag typ ingenting att göra, Så jag ska städa städa städa! haha, nämen jag ska möblera om lite :) men jag har inte kommit på hur ännu, eller jag ska nog byta plats på skrivbordet och sängen! sen får väl soffan och bordet stå kvar. Ja, jag får se. Ska passa på att dammsuga,dammtorka och skura också. Och sen ikväll har jag lovat tobbe att möblera i hans rum också! så det kommer ta på krafterna kan jag lova. Menmen.. det är så mysigt när man har möblerat. Som ett helt nytt rum nästan.. haha! Blir att sova hos honom också. <3 mysis. men jag skriver sen.. ska börja möblera nu.

pusssssssssssssssssssssss :D

Inga kommentarer: