onsdag 25 mars 2009


nu är jag hemma :b har varit på teater med frida.. hahah, kul det var. När vi kom in dit så satt det bara gamla gubbar och gummor. I runda romantiska bord med röda dukar och brinnade ljus. haha, så jävla kul. Alla måste ju ha undrat vad vi gjorde där ;b hah, men vi orkade iallafall inte se klart hela, så vi gick först till kulturenshus och skulle låna datorn, men såklart så kostade det en tia och ingen av oss hade pengar med oss. great! Så, vi träffade iallafall elin dära, hon följde med oss till max en sväng! och ingen av oss hade pengar på mobilen heller (vad fattiga vi låter) haha. men som tur var ringde tobbe, så då fick han skicka ett sms till oss åt fridas pappa. Så han gjorde det och efter ett tag kom fridas pappa och hämtade oss :) For till tobbe en sväng och nu sitter jag här och är social med folk på msn. Mycket trevligt ;D

och vet ni vad.. min katt har fått tre små söta kissemissar ikväll. Har nyss legat och gosat med dom. eller ja, gosat och gosat, dom går typ sönder om man ska göra det, dom är typ 10 cm långa. och smala osv. Men väldigt söta. Trodde hon skulle få fler så tjock som hon var. Men icket. men de duger med tre.. för snart är det race i vardagsrummet. och det är jobbigt.. haha

jaja, nu ska jag ta och tvätta bort sminket, borsta tänderna och sånt. Sen ska jag lägga mig i min otroligt sköna säng och drömma mig bort. Vi hörs imorgon.. och då är det redan torsdag. dra mig baklänges vad snabbt det går.

men puss på er.
sov gott ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

naaaw, kissekatter till mig :D (y) mkt lyxigt!<3