tisdag 3 mars 2009

svanstein


Kom på att det heter ju inte pullinki nå mer. Det heter numera svanstein. Ska då berätta lite om idag.

bussen gick klockan åtta och vi var framme vid 10.45 trorjag! Bussresan dit var rolig, pigga och glada även fast vi hade stigit upp tidigt! Vi dunkade musik i fridaabrahamsson's högtalare, körde även lite roliga låtar som mora träsk,fader abraham osv. haha.. morgonpigga! När vi väl kom fram fick vi liftkort åså. Vi gick och bytte om och dirr efter det var vi på g mot backen! allt gick bra tills vi skulle åka skogen! haha, jag litade inte riktigt på skogarna där inte, har ju aldrig varit där! Men iallafall, jag hakade på! Dock så for alla så jävla snabbt, det var ju typ bara jag som hade bräda, så fick jag inte så mycket fart så, där satt jag helt plötsligt. Så kom en kille ba, men ta en genväg. Så åkte han först, långt åt helvette vet inte vart han tog vägen, haha! Och såklart var det hur mycket pudersnö som helst just där vart jag tog den där jävla genvägen! Det var ju hans egen! så.. det var ju inte direkt nå spår. Så där kämpade jag mig igenom skogen, ensam, arg, törstig, röksugen och snöig! När jag väl kom ut från den där förbannade skogen stod alla och väntade på mig. haha, arg som jag var : jävla skoghelvette!!!! nu drar vi! haha.. hade lite kvistar här och var. Men, skogen åkte jag inge mer kan jag då lova! hah, Sen efter jag hade fått i mig lite mat och vätska så forsatte vi att åka. Tog lite kort när vi hoppade åså, fast dom blev inte så bra.Men kan lägga in sen när becka har skickat.Nåja, jag och becka har haft kul iallafall, åkt i branta backar, nästan slagit ihjäl oss! hahaha, nämen! Rolig dag! Vi for hem sen med bussen som gick fyra.

Nu är jag hemma och tobbe sitter brevid mig och pluggar teori. När han är klar blir det film och sedan sova! Ska lägga in lite bilder på pixbox också.. men det kommer fler när jag har fått beckas bilder också! Ha det bra så länge, bye

newberg@pixbox.se

Inga kommentarer: