måndag 23 mars 2009

måndag

hej :) skolan idag gick bra, lite segt bara. haha! började iallafall tio, amina kom till mig på morgonen så gick vi tillsammans till bussen sen :b var i god tid till skolan. Sen slutade jag vid halv två. Jag och amina gick till llt innan vi for hem. Jag spärrade mitt busskort som jag har blivit av med. Men det var inte speciellt dyrt att köpa ett nytt. 150spänn. så jag ska göra det =b nåja, sitter hos tobbe nu iallafall, vi fick skjuts av mamma, det blev så kallt ute. haha.. men först for vi på shell och köpte cola,kexchoklad och salta pinnar. Så det blir att se film och tjocka oss idag;D haha..

imorgon ska jag umgås med frida =) Ela skulle nog också vara med oss :) Myckeahat trevligt. Sen när jag har varit med dom ska jag till tobbe och se andra avenyn :b Justja, på onsdag ska jag och frida på teater ;D haha, som frida sa; vi ska på dejt ;) haha. nämen hon hade fått nå biljetter av hennes syster:) så det ska bli roligt. aja, jag vet inte vad mer jag ska skriva :)

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER :)

Inga kommentarer: