måndag 2 mars 2009

godnatt

ikväll har jag inte gjort så mycket alls. for till ica vid halv åtta med min far, köpte nå frukost som jag kunde äta på bussen och det fick bli kycklingsallad,en mellis och en cola <3 mums! Tobbe kom till ica också så for vi hem till mig :) Vi har spelat yatzy för det mesta! jag vann en gång och tobbe en gång. Och jag har insett vilken dålig förlorare jag är. tjurskallig är det rätta namnet! haha..

har nyss sett två avsnitt av oth, och nu väntar sängen!
ska gå ner och borsta tänderna och såndant först.
ska upp klockan halv sex imorgon. bussen går åtta :)

jag skriver imorgonbitti om jag kommer ihåg.
annars hörs vi när jag kommer hem från pullinki.
ha det bra :) Puss och hej!

tobias johansson, du är så otroligt underbar.
jag är så glad att jag har dig. du är bäst!
i love you -v-

Inga kommentarer: