söndag 8 mars 2009

söndag

då var det redan söndag.. det går så jävla fort!

igår kväll innan vi skulle sitta barnvakt blev det att se hockeyn hemma hos mig. Och luleå förlorade.. tyvärr! Men dom vinner nästa match ska ni se. Sen efter att vi hade sett hockey, sjöng vi singstar och spelade gh! men vi spelade inte så länge, vi blev hungriga och bestämde oss för att gå på grillen och käka pizza! så jag tobbe sara och johan tog en prommis upp till grillen och åt! Gottgott. Sen gick vi till ica, köpte snus åså. Sen gick jag och tobbe till jennifer! :) Satt barnvakt till klockan sju på morgonen! haha.. jennifer måste ha haft en rolig kväll. direkt vi kom hem så somnade vi.. satan så trötta vi var. haha..

vaknade klockan halv tre idag, låg kvar i sängen ett bra tag och bara myste på. Sen ropade mamma att det var mat så då gick vi ner, och gud så gott det var med vanlig mat, spagetti och köttfärssås! muuums!

vi var iallafall nyss på ica och köpte cigg, sen tog vi bussen hem, jag hoppade av vid kyrko och han breviken! Slött som fan, men jag orkade fan inte gå. så nu ska jag se lite oth, ska fixa spotify också för nu vet jag hur man gör. haha..

hörs sen.
bye

Inga kommentarer: