söndag 1 mars 2009

hej.
jag och frida for förbi becka tidigare idag. Tog det lungt åså. Efter någon timma for frida hem. Så jag och becka låg i hennes säng och såg massa program på tv,n! Sen blev vi hungriga och bestämde oss för att fara in till stan och äta på max. Så det gjorde vi! Satan så gott det var. haha.. sen kvart över åtta tog vi bussen till hertsön, träffade frida,amanda,emma och mange på ica :) Sen gick jag och becka hem till mig. Kollade igenom massa gamla bilder =b nog får man skratta lite alltså. Vissa bilder är så himla flummiga. haha! Sen kom beckas syrra och hämtade henne, och jag fick skjuts till tobbe. Så nu är jag här, vi ska väl se någon film på datorn.. det var ju bara skit på tvn ikväll. Nåja, ska umgås med honom nu. Hörs imorgon.

sov gott!


jag älskar dig tobias! <3

Inga kommentarer: