söndag 15 mars 2009

nu har vi fått i oss mat. Så nu har jag tagit bärbara och lagt mig i tobbes säng. Måste smälta maten. Så på en liten stund ska vi dra oss mot mig. vet inte riktigt vad vi ska göra men. Kanske blir att se någon bra film. Fast jag är rätt sugen på att gå en prommis, det är ju så skönt väder ute. så jag får väl se om jag lyckas dra med mig slöjäveln. och det är ju nästan omöjligt. ;)

fst jag längtar som fan till sommaren. Speciellt till klubbviken där jag kommer att vara för det mesta. Har sagt det flera gånger men fyfan vad jag älskar det stället asså. gud så kul det ska bli <3

men nu har jag ingenting att skriva, så vi får väl höras av senare.
have a nice daaaaaaaaay,

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi drar dit ett gäng brudar och festar och har det bara härligt, visst? :DDD <3