torsdag 5 mars 2009

hipp hipp hurra för det är tobbes födelsedag!


18 år är han nu! min älskade pojke!

jag vet att jag har varit seg på att skriva. Har bara inte haft orken :b haha.. vaknade åtta idag, for ut och åkte skoter klockan nio med tobbe,pekka och fredde, och sen där på slutet kom assi och modig också. Det har varit mycket roligt. var lite överallt.. ormberget,sink,skjutbanan :b kört fast har vi också gjort. haha.

sen efter att vi hade varit ute, så drog jag hem och gjorde mig klar! Sen for jag till tobbe :b och här har det varit pådrag hela dagen! Och fyfan vad jag har ätit alltså.. haha, varje gång det kom nytt folk var det bara att smälla i sig lite till. men gott var det! Tobbe har då fått massa grejer, bla: en absolutvodka, champange, pengar, silverhalsband, singstar (HAHA) , drinkingludo, och någon sak som man ska ha när man skruvar under bilar.. sån där madrass som man rullar under bilen med, sen fick han massa tallrikar,glas,skålar,muggar osv, alltid bra att ha när man flyttar! Men han verkar då nöjd med allt och det är ju bra!

Imorgon ser planerna ut såhär än så länge: först ska jag tobbe och roboz på stan, ska leta nå skor till tobbe åså! Sen blir det hem och göra sig klar, Och på kvällen ska vi till tobbe på en liten förfest med lite singstar och spela lite ölspel & drinking ludo! Sen när han drar på krogen med sina vänner drar jag till rebecka:b ska nog bli roligt. Sen ska jag hem till tobbe och sova dära! :) myyyys!

nu ska vi se på film, skräck! =o men vet inte vad den heter, haha! jag kommer nog att somna under filmen tror jag. För jag är så jävla trött. Men så är det när man kliver upp tidigt och har varit igång hela dagen!

nåja, nu har jag skrivit tillräckligt.
hörs imorgon.
godnatt

Inga kommentarer: