torsdag 5 februari 2009

Torsdag

hej :b sov ju hos tobbe inatt! myspys, vi fetta oss med kladdkaka ;b haha.. såg en film åså=p Fyfan vad less jag blev imorse när jag skulle gå till bussen och såg att det var snöstorm. usch.. blev ännu mer less när jag gick in på smhi och såg att det ska snöa flera dagar till. fast dom brukar ju ändra, så nästa gång jag går in så visar dom väl att det ska vara strålande sol och inte en snöflinga. Man vet aldrig. haha, Efter skolan for jag hem till älskling :b hämtade mitt smink åså sen kom mamma och hämtade mig för att tobbe skulle iväg med jocke och roboz och äta på stan. =p Jag ska då inte gå utanför dörren nåmer idag.. har tagit en långprommis med nalle i det här jävla vädret också. Så jag ska väl sitta inne och se på någon bra film :) Tobbe skulle komma hit också, och då ska vi kanske göra våran goda kladdkaka och bjuda min familj på. Dom kommer älska den. haha, nämen. Nu blir det att se oth. jag skriver senare. Puss

Inga kommentarer: