söndag 1 februari 2009

söndag

hej =) glömde att skriva igår.. Men vi var då och såg shan the man ;) fyfan vad jag skratta, han är så jävla härlig den där killen alltså, hahah! efter det tog vi bussen hem till mig, åt massvis med godis,chips,morötter och dipp! mumsigt som fan. Vi gick och la oss vid ett/två. Idag vaknade vi tolv, såg reprisen av hockeyn, sen åt vi och for till tobbe =) Var hos han ett tag, sen for vi ut med eric och emma och körde skoter =b kul var de, men fyfan så rädd jag var.. vi körde förbi tre jävla älgar, fick en jävla panik kan jag lova. haha, tobbe bara gasa därifrån. haha!

nu är vi hemma hos tobbe, vi har bakat kladdkaka =) eller den är i ugnen nu, men tror den är klar alldeles strax, så vi ska mysa på framför tv,n med kladdkaka och mjölk! och senare ska han skjusa hem mig. måste duscha åde, luktar grillrök! inte mysigt.. nåja, jag skriver sen. puss

Inga kommentarer: