tisdag 24 februari 2009


nu är jag hos tobbe, har nyss ätit en semla till, men åt dock inte hela.. blev less =p haha, han håller på att göra våfflor och jag sitter bara här och ta det lungt. Sen ska vi fara och tanka hans skoter så vi har bensin till imorgon, det är ju friluftsdag så :) Ska ut på isen i stan och köra.. blir säkert att fara en sväng någon annan stans också :) Ska bli mycket roligt, bra väder ska det ju vara också, hoppas det blir soligt som idag =b becka och nån mer skulle väl också ut och köra, så vi ska nog vara med dom då:b Justja, ska till gårn snabbt sen också, måste betala för pullinki, far ju dit nästa vecka, kommer att bli skitkul. ellerhur becks;b hihi. Min söta tobbe ska sova hos mig också, annars kommer inte han att vakna imorgon =b men nu ska jag spela nå spel på datorn, hah, har lite småtråkigt. hej så länge

Inga kommentarer: