fredag 27 februari 2009

stan

Hej på er. Slutade typ tjogo i ett idag, kanske hade slutat tidigare om inte en viss mikaela lilja tappade ut massa kort på golvet som vi fick sortera :) det var ju väligt roligt. inte! haha.. gick på stan sen när vi väl kom oss från skolan.. var med lovisa sara amina och ela :) Men träffade även frida,ellen,linus och amanda lind också :) Köpte iallafall tre par örhängen, foundation, hårklämmor, hårsnoddar,läppglans och två presenter till min älskling! Kan dock inte skriva vad jag köpte åt honom hära.. eftersom att han brukar läsa ibland! justja, sen har jag köpt massvis med godis, två stora chokladkakor, en chipspåse och plockgodis! haha, men tobbe ska ju också äta från det :) Annars då.. tobbe ska väl komma hit på nå tag, vi ska se någon film eller så. Orkar inte med nå festande i helgen, sparar det till nästa helg då tobbe fyller 18. eller ja, det blir ju ingen krog för mig inte :( jag vill också fylla 18! Men jag ska vara med på förfesten iallafall. får se hur det blir! Nu ska jag städa mitt rum tror jag, det behövs städas! men vet inte riktigt om jag har ork till det. Men ni får ha en trevlig kväll så hörs vi senare. Puss


Inga kommentarer: