tisdag 10 februari 2009

skoter

idag har jag bara varit med tobias. For till han vid 12, så drog vi och köpte bensin! Sen ut och körde skoter, så jävla härligt väder och massa snö. De var faktiskt riktigt roligt idag. Fick ju köra så:D hihi. Sen for vi förbi chrille en sväng och tog en rök, och sen till jennifer där jocke och roboz var.. tobbe skulle träffa dom snabbt. Sen for vi hem till mig =) Åt lite mellis.. sen for vi till tobbe igen =) Och då somnade jag, sov i två timmar. Fan så skönt det var, sen blev jag väckt av en puss på pannan som jag fick av min sötis, Vi skulle fara till hans mormor och fika, så vi for dit.. gott var det! Sen for vi hem till tobbe igen och såg AA. Sen vid halv tio kom mami och hämtade mig. Så nu sitter jag här, är jättetrött och har jävligt mycket mensvärk. tummen ner!!!! nåväl, nu blir det oth, sen sova direkt! Har svenska uppsatsen imorgon.. ska verkligen försöka göra den bra! godnatt.

lite bilder.






Inga kommentarer: