onsdag 25 februari 2009

gråsjälören

härlig dag! Imorse klockan 10 ungefär började vi fara mot gråsjälören :b emma och eric följde med. Var där i nån timma, grillade korv osv :) Körde lite skoter jag också, det är så tråkigt att sitta bakom tobbe hela tiden. haha, efter det så for vi till modellflygplansgrejen och körde, det var riktigt kul.. det var svinvarmt dära också, där man var nere i gropen! aja, jag har iaf haft det mycket trevligt idag och det hoppas jag att ni också har haft :) Nu är jag hemma, kom hem för en timma sedan. har duschat och ätit! Och nu strax ska jag göra mig klar, sen klockan sju blir det att fara till kulturenshus med sara och johan, För anna är ju med i den där kören som är varje år =p Tobbe kanske skulle följa också om han hinner :b men jag skriver sen.. puss


lite bilder från idag och en video där tobbe och eric kör fast. hahah,


Inga kommentarer: