torsdag 19 februari 2009

kalas

hej =b vi for hem till mig och åt middag ist, kött och pommes :) gottgott. Sen vid fyra for jag mamma och tobbe till anton :) han blev glad över sina presenter han fick! Där bjöds vi på fika och massa gott. Det var trevligt :b sen vid sex for vi hem till mig igen och såg på hockey, luleå vann :) mycket bra! Tobbe har farit hem och jag sitter här, jag håller på att somna så jag ska gå och borsta tänderna och tvätta bort sminket. Imorgon är det fredag och jag börjar halv nio och slutar tjogo i ett :b skönt. Vet inte vad som händer mot kvällen, eller jo det vet jag visst :) Ska ju vara med mina underbara kusiner som vi ska vara barnvakt åt i helgen ;D dom är så otroligt söta.. ska ta med dom och bada också :) Men jag skriver imorgon. Ska se ett avsnitt innan jag lägger mig också. pussss

Inga kommentarer: