söndag 8 februari 2009

skotervisning


hej.. har nyss sett finalen av hockeyn, och svergie vann. Mycket bra :) Annars idag då.. vaknade klockan tolv, tog på mig kläderna och drog hem till mig direkt, för vi hade bråttom till skotervisningen, slängde på mig massa varma kläder så drog vi iväg:) Kallt var det kan jag lova. fast bara om ansiktet, även fast jag hade hjälm&brillor. nåja, körde litegrann också! Sen for jag och tobbe hem till mig, Jag följde med mamma till ica, gick och köpte pizza och så köpte jag godis och FRIDA's vinterspecial! Sen hem igen.. då åt vi, sen bänkade vi oss framför tv,n och såg på hockeyn och åt godis. Tobias for just hem.. så nu ska jag ta mig ett varmt bad! Jag brukar inte bada, har inte badat på flera månader, jag duschar alltid! men ska faktiskt bada nu för en gångs skull. Ska ut och träffa frida en snabbis också, så måste skynda mig. Skriver sen. puss

Inga kommentarer: