lördag 28 februari 2009

mätt och glad

hej :) strax före ett fick jag skjuts av min faster in till stan, där mötte jag sara och johan och efter några minuter kom becka också. Vi gick direkt och åt en macka på sub. Efter det började vi gå runt på alla möjliga affärer. Jag köpte mig ett par skor på wedins :b hittade inget annat. Nu har jag köpt två par skor. Så nu behöver jag inga mer! Jag har flera oanvända också. Ska ta och rensa lite idag bland mina kläder, jackor och skor!

Ikväll kommer tobbe hit, eller han skulle komma snart! blir att se hockey. Johan och sara skulle också vara här ikväll, så det blir väl att spela nå spel med dom osv. Kanske spela lite gh och sjunga singstar. det var längesen jag gjorde det. Hade nästan glömt bort att jag hade det. Singstar är ett bra tidsfördriv tycker jag :)

nåväl, just nu sitter jag här med ett glatt humör och har nyss ätit godmiddag! De fick bli oxfilé,potatisgratäng,beasås och en god sallad! så gott! men nu ska jag göra något vettigare. Ska nog börja städa nu!

jag uppdaterar senare.
ha en trevlig kväll
det ska iaf jag ha! (;

Inga kommentarer: