onsdag 18 februari 2009

onsdag

idag började jag 09.00 och gick till 13.40 =p skönt. Efter skolan skjutsade mamma mig och becka till dollar, köpte nån present åt anton som fyllde fyra :b haha, fick bli nå memory och en svart racerbil;D haha. sen kom bruken (fredrik) och hämtade oss ;b han skjutsade oss till becka, och hos becka gjorde vi inte så mycket, vi målade hennes garderob, helt avis jag är, helt stoooor.. :( typ ett helt rum. åh, jag vill också ha! haha. sen åt jag där också;p sen vid 6 skjusade hennes pappa oss till gården =p Frida osv kom dit sen också, vi sjöng lite karaoke åså. hehe.. och nu är jag hemma, sitter och pratar med min sötis i telefon. Har nyss ätit kvällsfika ocksååå.. men nu ska jag vara social, tror inte att han tycker att det är så kul när jag sitter här och knapprar och inte pratar typ.. haha.. hörs sen. puss

Inga kommentarer: