söndag 22 februari 2009

söndag

Var hos ela igår, trodde det skulle vara tjejkväll men det var mer som fest =b hade verkligen trevligt igår :b Kom dit vid åtta typ, sen for jag därifrån vid ett typ. Burken kom och hämtade mig becka och maja =b for runt i stan och gled ett tag.. sen skjutsade han hem becka och maja, sen skjutsade han mig till motorgården :) Där var tobbe jocke och jaspo, dom hade skruvat i jaspos bil.. vi for hem typ en halvtimma efter att jag hade kommit dit! jag och tobbe for till han och sov. myspys!!! sen idag vaknade jag kring ett, tobbe gick ut och skruvade så jag sov lite till.. sen klockan tre for jag hem för att dom skulle till antnäs.. men jag orkade inte följa :) Så.. nu är jag hemma, Tobbe är här också, han sitter och pluggar teori. Vi ska väl se någon film eller nå. Är riktigt slö idag .. haha. hungrig är jag också, funderar på om jag ska ta och göra nå mat :) Får se om jag ids. Aja, ids inte skriva nåmer. Bilder från igår kommer sen när becka har skickat =b Men jag ska lägga upp lite bilder från hela helgen nu.. men jag gör det i ett annat inlägg :) Pusss

Inga kommentarer: