söndag 8 februari 2009

.. <3

hej :) Har haft en slö dag idag! kollat på melodifestivalen nu ikv, reprisen eftersom jag inte fick se det för anton igår, han ville ju såklart se barnprogram :) bra låtar som gick direkt till globen! nåja, har plumsat i djupsnö också.. var och mötte anna för ett tag sen för hon ville inte gå hem själv, så skulle jag gå vid hertsökullar.. den var typ snö till min midja, haha.. less jag blev! men nu är jag hemma och ska se nå avsnitt av oth, sen sova antar jag. ska först lägga in en video på liv och anton :)


När jag skulle lägga anton, så vaknade liv.. då låg vi sängen och pratade ett tag, så ville anton att jag skulle filma när han sjöng. haha ;D Så försökte jag få liv att hälsa nått till sara, men de gick mindre bra:b hon fattade typ inget ;) hah! Dom är så söta.. <3


Inga kommentarer: