lördag 15 november 2008

3, familjepaket?!

ja, mamma och pappa ska beställa dedär familjepaketet från tre, då alla i familjen får varsin telefon.. och då kan fan mamma och pappa se vart vi är? haha, gps och grejer. Seriöst, palla det då? men det är ändå rätt bra, gratis sms hela tiden=) varje månad får man alltså 3000sms, plus att man får 50spänn på mobilen också varje månad! och jag behöver inte betala nå? Så.. det är ju bra ändå!

just nu sitter jag hos tobbe, vi har varit i sporthallen, kollat på lite innebandy, min lillasyster spelade! Sen har vi även suttit på gården och spelat spel och haft det trevligt ;) och nu håller tobbe på att göra banan och choklad i ugn! MUMS säger jag bara. Haha.. ska ladda upp bilder på någon av telefonerna som jag ska få, vet inte försän dom kommer vilken som blir min. Men jag hoppas inte att det blir den där skrot mobilen som alla har, där knapparna spricker? för då blir jag tokig.. aja,





den här vill jag ha! ;b haha..

uppdaterat: bilden som är ovan, där jag sa att det var en skrot telefon.. tar tillbaka lite av det. Såg nyss på reklamen att de där är den nyare designen av dom där telfonerna, så då kanske dom har gjort knapparna hållbarare? man får ju hoppas om det nu blir den jag får =D

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skojar? gratis sms? hela tiden? om man har familjepaket? :O
tack,tack,tack! :D