torsdag 27 november 2008

kvällsöppet

kom nyss hem från stan=) Köpte en foundation, för min började ta slut =p Sen köpte jag ett par strumpbyxor (tjocka) från gina! jag kommer bli så pank den här månaden.. åh, vad jobbigt det kommer bli:( Har redan köpt upp för 400kr, alltså har jag 700kvar. Och 400 går till tobbe imorgon, då har jag endast 300kr kvar! hm.. dom kommer ju flyga iväg rätt fort! men jag får väl leva lite på mamma också om hon är snäll ;) det är ändå dåligt att ha sitt eget studiebidrag, iaf för mig=p får mindre då^^ om mamma har det så räcker det längre, nåväl, får pengar den 15onde av farmor också! Men det ska jag ha sen. Eller istället för att jag och tobbe ska köpa julklappar till varandra så ska vi gå på bio,äta på nån mysig resturang åså! vi tyckte det var bättre :) eller som tobbe sa; det blir ju mer romantiskt =) haha, söt han e! Jaja.. nu sitter vi och lyssnar på hockey. och luleå leder med 1-3 mot modo!yeah, heja luleå! Men nu ska jag pussa på min babe! hejdåå

Inga kommentarer: