onsdag 19 november 2008

godmorgon

kom just till skolan=) tog en tidig buss, 07.47 =) men det är för att jag börjar om tre minuter, egentligen halv.. men jag har musik=) och dom andra som spelar har inte kommit, men dom lär väl komma snart =) haha.. skrev ingenting igår när jag kom hem! Jag var då först ute med frida :) var ett tag med emma,alicia och mange också :) trevligt.. satt inne på gården först och spelade kort med danne och bebba! Sen gick vi då och träffa emma ådom :) Så det var nice.. sen klockan åtta kom tobias till mig, och nu jäklar fick jag min vinst i vänd10a.. haha, att ett sånt tråkigt spel kan bli kul, iallafall när man tävlar ;) men det var jämt, jag vann med 5-4 ;) fan vad sur han blev ;) Men nu är han skyldig mig massage! haha, toppen! Och justja.. ska till lärkaren idag ;S men vet inte vilken tid ännu, mamma skulle ringa! Hon tror typ att jag har nå grejs som går genom släkten, den hoppar över mamma till nästa generation, och det är alltså jag =o ohmy.. måste käka medecin resten av livet om det nu är det.. men tar hellre medecin än att gå runt och ha ont i huvudet, känner att jag ska svimma osv! Svinjobbigt =s men får väl se idag vad det kan bror på? kanske så äter jag bara dåligt? ah.. jag vet inte! Men ikväll ska jag iallafall till babe och lyssna på hockey. Trodde att det skulle vara hemma match idag, men icket! =) men vafan.. ingen har kommit ännu? aja, jag är i tid iallafall! jag skriver sen.. ska ta och läsa dagens tidning medans jag väntar! haha.. pussen!

Inga kommentarer: