måndag 24 november 2008

är hos tobbe nu=) bestämde mig för att sova hära! haha.. vet inte riktigt vad jag ska skriva:) Men idag har jag varit med rebecka hemma hos henne :) spelade rockband åså, sen så for jag hem åt osv. så kom tobbe förbi för han var ute och testa skotern =b haha.. och sen när tobbe drog på hockey for jag med pappa till deras replokal=) vi var ju värsta teamet jag och farsan.. haha, jag sjöng,spelade elgitarr,bas och även trummor =D jag är fan grym på trummor ändå? min dolda talang :b det var skoj! Sen chockade pappa mig haha, han spela elgitarr och spelade trummor SAMTIDIGT? jag ba, whaaat? hur fan går det ihop? men han var grym! själv sjöng jag då.. men det är jag dock inte lika bra på;) haha. Men det gick. Och nu ska jag göra mig klar för sängen, ska pussa på min babe åså;)

sweet dreams /Madde

Inga kommentarer: