söndag 16 november 2008

söndag

har inte orkar skriva någonting tidigare idag =) har inte gjort något speciellt, varit med älsk åså. Har varit hos farmor nu ikväll med mamma och pappa, =) sen for vi förbi kvantum på vägen hem:) köpte mig en french hotdog + en cola! Sen hem, men stannade inte länge, bestämde mig att fara till tobbe och se sanningens ögonblick och andra avenyn med han=) så nu har vi två avsnitt kvar att se, ska äta lite nudlar nu också. Sen sova.. och jag blev jätteglad nyss när jag kom på att jag har sovmorgon varje måndag till klockan 10 =) så skönt.. så slutar jag två varje dag också.. eller på fredagar slutar jag klockan ett! Fett skönt.. Men nu ska jag sociala på msn tills nudlarna är klara ;) pussen..

justja, tobbe har fått världens sötaste hundvalp idag, jag lovar.. han heter hector=) och är den sötaste valp jag har sett! aja, hörs imorn,

sweet dreams ;)

Inga kommentarer: