tisdag 18 november 2008

tisdag

hallå.. blev hemma idag! Ville fan fara.. men hela kroppen sa nej! jag fryser som fan, huvudvärk har jag fortfarande även fast har tagit en värktablett. Och såklart fick jag ett litet utslag.. jag kan fan inte ens ta värktabletter? och det är så jävla jobbigt, får gå runt och ha ont istället! åh, det suger kuk! Imorgon ska jag till skolan, skiter om jag har feber.. men det blir nog ingen idrott. Ska nog sluta idrotten ändå, sist var vi typ fyra stycken? inte precis kul.. och vi är bara tjejer. Man kan inte ens göra något? spela match osv. Det är ju trist då.. men jag får väl se hur jag gör! Jag skriver senare, ska ta och lägga mig i sängen igen tror jag. har fan sovit tills klockan halv tre? Och fortfarande är jag trött. aja, hörs sen då..

puss

Inga kommentarer: