söndag 23 november 2008

söndag

var då barnvakt igår :) Vet inte när jennifer kom hem? jag somna där vid två. Haha, så jag sov över där inatt.. så imorse när jag vakna var jag snäll och lät jennifer sova ut lite, så tog jag barnen, spola upp ett bad så dom fick bada lite :) sen vaknade jennifer, gjorde välling åt barnen så då började jag gå hemmåt :) stressa som fan för jag kom på att markus skulle sjunga i smedjan klockan ett =p så där vid halv ett hämtade vi tobbe så skjutsade mamma in oss till stan =) Lyssnade på markus då ett tag, sen köpte jag strumpbyxor och tre par örhängen =p Åt även på max också. Gott var det! Och nu ska vi möblera i tobbes rum.. och sen ikväll blir det andra avenyn <3<3<3 längtar! Men jag kanske skriver sen ikväll om min lillasyster är snäll och lånar ut datorn till mig;) Min gick ju pajj, men den är på lagning så får snart tillbaka den tror jag :) Får provsvaren nån dag i veckan också, sen jag var och tog blodprover! Men nu är det färdig skrivet. Hörs sen.. puss;)

Inga kommentarer: