lördag 15 november 2008

en fara i trafiken

haha, jajamen.. var nyss ute och övningskörde med pappa. Tobbe var också med! var och körde i svartöstan, Och när jag skulle vända bilen, så råka jag trycka foten på gasen ist för bromsen, fast inte så hårt då, men det var två gamlingar framför mig, dom höll fanimej på att få en hjärtattack tror jag. HAHAH, fyfan .. pappa tyckte att jag var en fara i trafiken;) nu kommer han ju mobba mig som fan för det. Men jag lyckades stanna utan att köra på dom! Vettefan vad jag höll på med.. men det var halt också.. men ändå! jag blev så jävla stressad! haha.. jaja. Jag och tobbe ska på hockey klockan fyra.. eller vi far väl strax efter tre. Har sittplats idag, fett skönt ;)! slippa stå där i klacken och få huvudvärk ;) Men nu ska jag ta och kolla runt lite, uppdaterar senare, ha det bra.. puss


Skriv ditt för och efternamn,
Så laddar jag upp en bild på dig och skriver några rader om dig

Inga kommentarer: